QUANTIFYING THE IMPACT OF SENSORY MARKETING

In 2018 hebben we geleerd dat zintuiglijke marketing invloed kan hebben op het gedrag van consumenten in winkels. Dit jaar hebben we, in samenwerking met Walnut Unlimited en Intersport, die impact weten te kwantificeren en tonen de resultaten wat we al vaker hebben benadrukt:

Zintuiglijke marketing verhoogt de omzet.

QUANTIFYING THE IMPACT OF SENSORY MARKETING

In 2018 hebben we geleerd dat zintuiglijke marketing invloed kan hebben op het gedrag van consumenten in winkels. Dit jaar hebben we, in samenwerking met Walnut Unlimited en Intersport, die impact weten te kwantificeren en tonen de resultaten wat we al vaker hebben benadrukt:

Zintuiglijke marketing verhoogt de omzet.

WE HEBBEN HET BEWIJS

In deze studie vind je een schat aan statistieken waaruit blijkt dat een zintuiglijke marketingstrategie positieve resultaten kan opleveren. Je leert ook hoe het ontbreken van zintuiglijke marketing een negatieve invloed op je bedrijfsresultaten kan hebben.

LEES ONZE VORIGE ONDERZOEKEN

‘Quantifying the Impact of Sensory Marketing’ is een voortzetting van onze voortdurende onderzoeksinspanningen. Download onze eerdere studierapporten en ontdek meer over de evolutie van de klantbeleving.

2018: De impact van zintuiglijke marketing

2017: De staat van de stenen winkel

AANVRAAG VOOR EEN ORIËNTEREND GESPREK

Neem vandaag nog contact met ons op zodat wij jou kunnen laten zien hoe je zintuiglijke marketing binnen jouw bedrijf kunt inzetten.