PRIMARK
CASE STUDY

Na het openen van 390+ winkels in Europa, richtte Primark hun pijlen op de Verenigde Staten. In september 2015 opende Primark hun eerste winkel in Boston, waar op maat gemaakte LED-displays werden geïnstalleerd die volledige paste bij de merkstrategie van Primark. De visuele content presenteert de nieuwste modetrends, promoties en veel meer om de aandacht van de shoppers te trekken. 

OVER PRIMARK

Het jonge, fast-fashion merk Primark had creatieve visuele content nodig om losse items binnen hun grote en snel evoluerende collecties te presenteren. De uitdaging: het vinden van een passende technische oplossing naar de grote omvang van hun winkels, die geen afbreuk zou doen aan het iconische erfgoed van elk gebouw.

ONZE AANPAK

Mood Media heeft, in samenwerking met Primark, opvallende visuele installaties ontwikkelt, zoals een gebogen LED-scherm (strip) om het winkelende publiek in de Londonse Primark aan de Oxford Street West te verwelkomen, één van de grootste indoor LED-schermen in hun Oxford Street East winkel te plaatsen en de verbluffende winkel aan de Gran Via in Madrid, waar met oogverblindende transparante LED-schermen en een panoramisch geluidssystemen een visueel onvergetelijke beleving is gecreëerd.

NEEM CONTACT MET ONS OP

Verbeter je klantbeleving door de kracht van MOOD:MEDIA. Neem vandaag nog contact met ons op.

Voor vragen over onze service, een factuur of overige vragen over je Mood account kun je dit contactformulier gebruiken.