De uitdaging

Toen het Aziatische FastFood-merk Wagamama – Japans voor ‘ondeugend kind’ of ‘iemand die eigenwijs en vastberaden is’ ons benaderde, hadden ze ons nodig om content te leveren en hardware te installeren. In-store digital signage is een belangrijk onderdeel van het arsenaal van Wagamama, om belangrijke marketingberichten aan klanten te communiceren. Een integraal onderdeel van het project was het informeren en opleiden van klanten over wat Wagamama biedt, naast het alom bekende concept.

 

Om te beginnen zochten ze naar een opvallende visuele oplossing op de luchthaven van Gatwick Londen, die drukke reizigers inspireerde om binnen te komen en moment van rust te houden in het restaurant. Door 26 digitale schermen rond een gebogen kolom bij de ingang te synchroniseren, kon het restaurant de verschillende menu’s gedurende de dag presenteren.

Deze succesvolle samenwerking leidde tot het volgende grote project, een grootschalige LED-installatie van 21m x 2m in Terminal 5 op London Heathrow Airport.



VERTICALE MARKT


Fastfood Restaurants





AANTAL LOCATIES


2





OPLOSSINGEN


Digital signage, AV systemen