Over The Body Shop

The Body Shop® is hét oorspronkelijke natuurlijke en ethische beautymerk, met ruim 3.000 winkels in 60 landen. Sinds 1976 is de missie van dit wereldwijde beautymerk ervoor te zorgen dat mensen zich goed voelen – body & soul. The Body Shop® streeft ernaar om een verschil te maken in de wereld. Daarom biedt het merk gezichts- en haarverzorgingsproducten en make-up van hoge kwaliteit die door de natuur geïnspireerd en op ethische en duurzame wijze geproduceerd zijn.

Onze aanpak

Al meer dan 15 jaar stelt het creatieve team van Mood op maat gemaakte muzieklijsten samen, die wereldmuziek, akoestische melodieën en soulvolle tunes kenmerken. En om aansluiting te krijgen bij hun – vooral – vrouwelijke doelgroep, worden de Body Shop playlists verrijkt met sterke vrouwelijke artiesten, die passen bij het merk en vooral bij de visie: het stimuleren van het gevoel van eigenwaarde en het verhogen van het bewustzijn van de mensenrechten.

Al meer dan 15 jaar stelt het creatieve team van Mood op maat gemaakte muzieklijsten samen, die wereldmuziek, akoestische melodieën en soulvolle tunes kenmerken.


VERTICALE MARKT

Retail



OPLOSSINGEN

Custom Music