+31 (0)36 747 0700 Support Client Login

ELEVATING THE CUSTOMER EXPERIENCE

De impact van zintuiglijke marketing

We hebben meer dan 10.000 consumenten wereldwijd gevraagd wat zij het prettigst vinden aan de beleving in een fysieke winkel. We wilden weten welke zintuiglijke elementen de meeste invloed hebben op de houding en het gedrag van consumenten tijdens het winkelen. Wat dit onderzoek ons heeft geleerd? Samengevat…

+ Zintuiglijke marketing speelt een duidelijke rol
+ Consumenten worden beïnvloed door hun zintuiglijke omgeving en reageren daarop
+ Investeren in een zintuiglijke-marketingstrategie kan bijzonder winstgevend zijn

 

NEEM EEN KIJKJE

Dit onderzoek biedt belangrijke klantinzichten, inspiratie en frisse ideeën op. Je zult dingen anders gaan bekijken, aandachtiger gaan beluisteren, met grotere belangstelling gaan voelen en je meer bewust zijn van je omgeving en je klanten wanneer je de evolutie van klantbeleving in overweging neemt. Zie een preview van onze bevindingen hieronder.

78% van het winkelende publiek zegt dat een prettige sfeer in de winkel een essenstiële rol speelt bij de beslissing aankopen in de winkel te doen in plaats van online.

Dit geldt met name voor shoppers in Spanje, China, Australië, de VS en het VK.

POSITIEVE ERVARINGEN LEVEREN POSITIEVE REVIEWS OP

DE KRACHT VAN HET DELEN

8 op de 10 consumenten wereldwijd zouden een winkel aanbevelen als ze zintuiglijke elementen zoals beeld, muziek en geur zelf aangenaam vinden.

VRAAG EEN GRATIS CONSULT AAN

Wij laten je graag zien (en horen) wat zintuiglijke marketing voor jouw bedrijf kan betekenen. Neem vandaag nog contact met ons op.

"*" geeft vereiste velden aan

Naam*
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.