DE EVOLUTIE VAN DE CUSTOMER EXPERIENCE

 

De evolutie van de klantbeleving in winkels tussen 1800 – 2050, terug naar de toekomst.

In samenwerking met Bruno Daucé – keynote speaker, professor en onderzoeker in Retail en Marketing aan de Universiteit van Angers, Frankrijk – hebben we een ongekende onderzoek gelanceerd waarin de geschiedenis van de in-store klantbeleving wordt beschreven. Waarbij maar liefst acht historische periodes, van 1800 tot 2050, worden geanalyseerd en verschillende aspecten van de klantervaring in elk tijdperk worden geïdentificeerd.

Het onderzoek is gericht op het begrijpen van de belangrijke innovaties binnen retail in de evolutie van de klantbeleving op het verkooppunt, om uiteindelijk te anticiperen op hoe de winkel van de toekomst eruit zal zien.

DOWNLOAD HET RAPPORT

NEEM CONTACT MET ONS OP

Verbeter je klantbeleving door de kracht van MOOD:MEDIA. Neem vandaag nog contact met ons op.

Voor vragen over onze service, een factuur of overige vragen over je Mood account kun je dit contactformulier gebruiken.