ONDERZOEKEN & RAPPORTEN

ONTDEK MOOD MEDIA’S EIGEN ONDERZOEKEN

QUANTIFYING THE IMPACT OF SENSORY MARKETING

We hebben de impact van sensorische marketing – die van invloed kunnen zijn op consumentengedrag en winkelgedrag – weten te kwantificeren.

DE IMPACT VAN ZINTUIGLIJKE MARKETING

De positieve invloed van muziek op de klantbeleving binnen de meer
‘serieuze’ branches!

MUZIEK WAAR WE HET NIET VERWACHTEN

De positieve invloed van muziek op de klantbeleving binnen de meer
‘serieuze’ branches!

DE STAAT VAN DE STENEN WINKEL ANNO 2017

Wat ervaren consumenten over de hele wereld nou als een geweldige klantbeleving?

DE EVOLUTIE VAN DE IN-STORE CUSTEROMER EXPERIENCE

Inzicht in de mijlpalen van belangrijke innovaties binnen retail om de klantbeleving te verbeteren en te anticiperen op hoe de winkel van de toekomst eruit zal zien.

WINKELEN MET EMOTIES – IN SAMENWERKING MET RETAIL WEEK

De belangrijkste les? Wanneer je de stemming verandert, verander je de uitkomst.

QUANTIFYING THE IMPACT OF SENSORY MARKETING

Gedragsstudie – uitgevoerd door Walnut Unlimited, voor Mood Media en het wereldwijde retailmerk INTERSPORT – bevestigt dat sensorische marketing een positieve emotionele, cognitieve en gedragsmatige impact heeft op shoppers.

DE IMPACT VAN ZINTUIGLIJKE MARKETING

Het wereldwijde onderzoek van Mood Media naar de impact van zintuiglijke marketing, met inzichten verkregen uit interviews met meer dan 10.000 consumenten over de hele wereld.

MUZIEK WAAR WE HET NIET VERWACHTEN

Mood Media heeft een onderzoek gedaan naar de positieve invloed van muziek op de klantbeleving binnen de meer ‘serieuze’ branches, zoals banken.

DE STAAT VAN DE STENEN WINKEL

Mood Media heeft een kwantitatief onderzoek uitgevoerd met behulp van meer dan 11.000 consumenten in 9 landen over de hele wereld om de evolutie van de klantervaring in de winkel beter te begrijpen.

DE EVOLUTIE VAN DE IN-STORE CUSTOMER EXPERIENCE 

Verdeeld in acht historische periodes over drie eeuwen, identificeert en observeert dit ongekende onderzoek verschillende aspecten van de klantbeleving in elk tijdperk en anticipeert uiteindelijk op hoe de winkel van de toekomst eruit zal zien.

WINKELEN MET EMOTIES

Uit 17 diepte-interviews met senior retail executives en een op maat gemaakt onderzoek onder 2.000 consumenten, onderzoeken Mood Media en Retail Week de impact van zintuiglijke marketing op de in-store klantbeleving.