CUSTOMER EXPERIENCE

TRENDS IN HOTELS & RESTAURANTS OVER DE HELE WERELD

De klantbeleving ondergaat een ingrijpende verandering. Net als veel andere sectoren is de hospitality branche enorm beïnvloed door e-commerce; het staat tegenover een hyper-geïnformeerde consument, die meteen alles wil. Het is een echte uitdaging waarbij bedrijven hun interne werkwijzen en hun relatie met klanten moeten transformeren, zowel fysiek als virtueel.

+ Hoe moeten merken omgaan met deze nieuwe eisen?

+ Wat is de rol van de fysieke ruimte binnen de klantervaring?

+ Hoe verhogen merken de beleving van hun gasten?

NEEM EEN KIJKJE

 

Mood Media heeft vier belangrijke trends geïdentificeerd: Immersion, Community, Customization en Convenience, die de fysieke momenten tussen merken en hun klanten zullen transformeren. Deze vier trends helpen om de omwentelingen van zowel hotels als restaurants beter te begrijpen.

Gebruikmakend van zijn wereldwijde netwerk van experts, heeft Mood Media ervoor gekozen om de initiatieven van zowel grote ketens als zelfstandige ondernemers – binnen alle segmenten – te vergelijken. Het resultaat laat duidelijk zien hoeveel de klantbeleving voortdurend evolueert.

  IMMERSION

Merken beschikken over twee zeer belangrijke tools: kunst en spel.

COMMUNITY

Merken staan nu dichter bij het dagelijkse leven van hun klanten, waar ze echte communities om hen heen creëren.

CUSTOMISATION

Aanpassing neemt vele vormen aan die sterk afhankelijk zijn van technologie.

CONVENIENCE

Digitalisering heeft de benadering van gemak diepgaand vernieuwd om beter tegemoet te komen aan de kernbehoeften van klanten.

NEEM CONTACT MET ONS OP

Verbeter je klantbeleving door de kracht van MOOD:MEDIA. Neem vandaag nog contact met ons op.

Voor vragen over onze service, een factuur of overige vragen over je Mood account kun je dit contactformulier gebruiken.