MOOD:ON HOLD MESSAGING

HOUD BELLERS AAN DE LIJN. MAAK CONTACT MET JOUW KLANTEN MET
ON-HOLD MESSAGING DIE WERKT.

Stilte is het geluid van een gemiste kans. Creëer een positieve on-hold ervaring en haal het maximale uit elk gesprek met on-hold messaging van Mood. Verminder hangups, boost sales en informeer en vermaak jouw bellers zodat de tijd voorbij vliegt.

  • Vergroot de bekendheid van producten en diensten
  • Manage het belverkeer
  • Vergroot de productiviteit van jouw medewerkers
  • Promoot aanbiedingen en ondersteun marketingactiviteiten
  • Nodig bellers uit om jouw organisatie te liken op social kanalen en jouw website te bezoeken

“Ons ziekenhuis maakt al meer dan 20 jaar gebruik gemaakt van de diensten van Mood en we konden ons niet voorstellen iemand anders dan Mood te gebruiken voor onze on-hold messaging.”

Mara Hoberty

Marketingcoördinator, Franciscan Health – Indianapolis, Mooresville & Carmel

HOE HET WERKT

Of je nu de meest recente aanbiedingen onder de aandacht wil brengen of een sfeer wil neerzetten die jouw merkwaarden versterkt, Mood ontwerpt messaging services die op een buitengewone manier contact maakt met jouw klanten.

#1 Samenwerking

Ons voltallige creative team werkt met je samen aan jouw productie via onze gebruiksvriendelijke online portal: Voice Design.

#2 Creëer

Onze copywriters schrijven jouw script, vervolgens zorgen onze voice-over talenten en audio engineers voor een strak klinkend resultaat.

#3 Goedkeuring

Voordat we de opnames geheel afwerken word je via e-mail uitgenodigd om op Voice Design in te loggen en jouw nieuwe berichten te beluisteren. Hier kun je jouw goedkeuring geven of desgewenst wijzigingen aanvragen.

#4 Productie

Na jouw goedkeuring worden jouw on-hold berichten professioneel afgewerkt door onze audio engineers en opgeleverd. Zo eenvoudig is het.

VOICE DESIGN PORTAL

Met onze gebruiksvriendelijke online Voice Design portal maken we on-hold messaging eenvoudig. In een paar clicks kun je:

  • Scripts creëren en orders plaatsen
  • Jouw orderhistorie inzien
  • Voice-overs en stijlvoorkeuren managen
  • Account settings inzien en aanpassen
  • Berichten goedkeuren of aanpassen
On Hold Messaging Control

%

Ruim 85% van de bellers verkiezen on-hold muziek boven stilte - Cellular Marketing Magazine

%

16% van de bellers doet een aankoop op basis van wat zij on-hold gehoord hebben - Maximarketing

%

De retentie onder de bellers stijgt met 40% wanneer on-hold messaging wordt toegepast - US West

NEEM CONTACT MET ONS OP

Verbeter je klantbeleving door de kracht van MOOD:MEDIA. Neem vandaag nog contact met ons op.

Voor vragen over onze service, een factuur of overige vragen over je Mood account kun je dit contactformulier gebruiken.