MOOD:IN-STORE MESSAGING

MAAK ECHT CONTACT MET JOUW KLANTEN. BOEK RESULTAAT MET AUDIO ADVERTISING.

Elke seconde die klanten in jouw winkel doorbrengen biedt kans op succes. Mis deze kans niet om contact te maken. Ontwerp en implementeer gerichte messaging strategieën en haal het maximale uit elk moment met In-Store Messaging van Mood.

  • Verwelkom jouw klanten
  • Promoot jouw producten en diensten
  • Informeer met tips en aanbiedingen
  • Nodig klanten uit om jouw merk te liken op social kanalen
  • Integreer muziek met messaging om jouw eigen branded radiokanaal te ontwerpen

TECHNOLOGIE

  • Aanlevering via internet
  • Messaging integreert naadloos met jouw muziek
  • Custom planning van jouw campagnes via dayparts

“Als je wilt dat in-store messaging echt resultaten genereert en een geweldige service heeft om het te ondersteunen, kies dan voor Mood. Je zult niet teleurgesteld zijn.”

Michelle Coalson

Retail Marketing Planner II, Cabela’s

Yes. Dit is wat Mood In-Store Messaging voor jou kan betekenen. En nog veel meer.

HOE HET WERKT

Of je nu de meest recente aanbiedingen onder de aandacht wil brengen of een sfeer wil neerzetten die jouw merkwaarden versterkt, Mood ontwerpt messaging services die op een buitengewone manier contact maakt met jouw klanten.

#1 Samenwerking

Ons voltallige creative team werkt met je samen aan jouw productie via onze gebruiksvriendelijke online portal: Voice Design.

#2 Creëer

Onze copywriters schrijven jouw script, vervolgens zorgen onze voice-over talenten en audio engineers voor een strak klinkend resultaat.

#3 Goedkeuring

Voordat we de opnames geheel afwerken word je via e-mail uitgenodigd om op Voice Design in te loggen en jouw nieuwe berichten te beluisteren. Hier kun je jouw goedkeuring geven of desgewenst wijzigingen aanvragen.

#4 Productie

Na jouw goedkeuring worden jouw on-hold berichten professioneel afgewerkt door onze audio engineers en opgeleverd. Zo eenvoudig is het.

VOICE DESIGN PORTAL

Met onze gebruiksvriendelijke online Voice Design portal maken we on-hold messaging eenvoudig. In een paar clicks kun je:

  • Scripts creëren en orders plaatsen
  • Jouw orderhistorie inzien
  • Voice-overs en stijlvoorkeuren managen
  • Account settings inzien en aanpassen
  • Berichten goedkeuren of aanpassen
On Hold Messaging Control

%

van de shoppers doet een ongeplande aankoop in de winkel - POPAI

%

van de shoppers geeft aan dat In-Store messaging hun keuzes heeft beïnvloed - POPAI

%

van de shoppers vindt In-Store Messaging een verrijking van hun beleving - Arbitron

NEEM CONTACT MET ONS OP

Verbeter je klantbeleving door de kracht van MOOD:MEDIA. Neem vandaag nog contact met ons op.

Voor vragen over onze service, een factuur of overige vragen over je Mood account kun je dit contactformulier gebruiken.